Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 20 kwietnia 2014

bieżące życie

Gdzie te doły moje się podziały? Nie ma na nie czasu, poza tym - jak powiedziała moja koleżanka - jest źle, ale jest też światełko w tunelu - ja bym dodała - bardzo silne światło.
Tyle się ostatnio dzieje, brak czasu na pisanie - dużo pracy, bo już niedługo i egzamin gimnazjalny, i matura, w tym roku idę poprawiać i jedno, i drugie - OKE mi wybaczyła ubiegły rok. Za tydzień ślub mojego brata, kreacja znaleziona, po wszystkim na pewno zamieszczę zdjęcie, bo wyglądam w niej tak chudo, że jak się zobaczyłam, sama się sobie spodobałam:) Dodam, że rozmiar 42 - szok! A kiedyś był 56, czasami nawet 58. Związek z TZ z mojej strony na pewno zakończony, więcej w tym nienawiści teraz niż czegokolwiek innego, ale on chce trzymać kontakt, ale po co? Jak moja koleżanka - cytowana już powyżej - całe życie będę mieć takie "przechlapane"...Obawiam się, że miała rację. Romansów brak, dość facetów robiących mnóstwo błędów ortograficznych, a Ci, którzy ich nie robią, są znowu nudni jak flaki z olejem...Nie dogodzi...

Ostatnie trzy dni się opracowałam bardzo - dzisiaj był obiad dla rodziny przyszłej żony mojego brata - Jej siostra jest w ciąży, jak zobaczyłam ten kochany brzuszek, ile zazdrości poczułam...Ma też dwuletnią córeczkę, kochaną dziewczynkę, na ile mogły, bawiły się z moją Kruszynką - dobrze, że chociaż jedno dziecko mam, inaczej chyba by mi serce pękło...Przywieźli K. prezent, spędziliśmy miło czas, było fajnie.
Jutro jedziemy do mojej ciotki, chociaż ona trochę chora i nie wie, czy to dobry pomysł, bo nie chce zarazić K., ale ona ma już taki katar, że tylko inhalacja ją ratuje, a nienawidzi, gdy ma to robione - ale mam problemy?

To chyba tyle w moim życiu - ciągle coś się dzieje...
waga rano:78,1 - pilnuję się jak widać...

4 komentarze:

  1. Nie mogę się doczekać Twoich zdjęć! Jesteś totalną motywacją.
    A facet? Sam się trafi - po prostu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba demotywacją...waga stoi, ale schudnięcie już nie jest najważniejsze, jest tyle innych, ważniejszych spraw! Ale z drugiej strony, przecież ja ciągle się kontroluję, by nie przytyć i nie jem normalnie - czyli to ciągle dieta, tyle, że nie odchudzająca, a podtrzymująca

      Usuń
  2. Jak widzę błędy ortograficzne to też uciekam gdzie pieprz rośnie ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale to, że ktoś je robi, wcale nie oznacza, że nie jest wartościowym człowiekiem, tyle że może niewyedukowanym - a Ci wyedukowani mogą być nudni bardzo...i ani tak, ani tak...

      Usuń