Łączna liczba wyświetleń

piątek, 6 stycznia 2012

Gok Wan - byłem gruby

Stylista i mistrz samoakceptacji, uwielbiany przez Polki prowadzący program "Jak dobrze wyglądać nago". Patrząc na Gok Wana trudno uwierzyć, że jako 20-latek ważył 130 kg! W swoim niezwykłym, autobiograficznym programie opowiada o walce z nadwagą. Stara się również wyjaśnić powody olbrzymiej otyłości wśród współczesnych nastolatków.


Gok otwarcie przyznaje, że długo zmagał się z uzależnieniem od jedzenia, otyłością i depresją. Chociaż odniósł sukces w walce z chorobą i własnym ciałem, przyznaje, że jedzenie na zawsze pozostanie jego obsesją. Podczas osobistej podróży, Gok wraca do Leicester. Odwiedza swoją szkołę i opowiada o domu rodzinnym. Przyznaje, że brak akceptacji własnego ciała odcisnął piętno na całym jego dorosłym życiu.






 Oglądałam dzisiaj ten program po raz nie wiem który - znowu padło w nim zdanie - Ludzie wybaczą, że pijesz, palisz, bijesz żonę, ale nie, że jesteś gruby - zgadzam się z nim w stu procentach. Gok opowiedział o chwili, gdy wszedł do jakiegoś pomieszczenia - już po schudnięciu - i nikt nawet na niego nie popatrzył - i jakie cudowne to było uczucie - niestety nierozumiane przez chudych. Powiedział też, że zawsze w środku pozostanie gruby - jak ja. Wiele razy pisałam na blogu, że nie mogę się rozpoznać w wystawach, gdy się widzę. I pewnie tak już zawsze zostanie...

4 komentarze:

  1. Uwielbiam Goka, oglądałam ten film niejednokrotnie i wiesz, co? - uważam, że Gok jest tak wspaniałym, ciepłym, wrażliwym człowiekiem, bo niegdyś zmagał się z problemem otyłości.
    Pozdro!

    OdpowiedzUsuń
  2. Przeczytałam Twego bloga własnie przed chwilą. Wiele Twych problemów (zwłaszcza jedzenioholizm) jest mi bliskich. Pozdrawiam i zapraszam też do mnie... :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten problem jest mi bliskich a czytając o Tobie zadałam sobie pytanie czy szukałaś tego szczęścia w sobie samej? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Staram się ciągle, raz lepiej, raz gorzej, ale urazy z mojego życia na zawsze we mnie zostaną...

    OdpowiedzUsuń