Łączna liczba wyświetleń

piątek, 8 kwietnia 2011

ładny wiersz

  1. "Umieram
    za winy moje i niewinność moją
    za brak, który czuję każdą cząstką ciała i każdą cząstką duszy
    (...)
    bo nawet obłęd nie został mi zaoszczędzony
    bo wszystko mnie boli straszliwie
    bo duszę się w tej klatce
    bo samotna jest dusza moja aż do śmierci
    bo kończy się w porę ostatni papier i już tylko krok i niech
    Żyje Życie
    bo stanąłam na początku, bo pociągnęła mnie matka i stanę na końcu
    i nie skosztuję śmierci."
    Czy można umrzeć za życia? tak - myślę, że wiele osób tego doświadcza. Bo jeśli jest to życie z dnia na dzień, to do czego to prowadzi? do umierania na żywo...
    Szkoda, że moje życie nie jest tak beztroskie, jak tych kaczek znad jeziora w Hyde Park'u w Londynie...moim  kochanym Londynie!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz