Łączna liczba wyświetleń

piątek, 25 marca 2011

pierwszy wpis

Pewnie powielę już istniejące blogi, ale ten będzie tylko i wyłącznie mój. Są alkoholicy, narkomani, ale są też jedzenioholicy. Ja chyba takim jedzenioholikiem jestem. Takie pojęcie zaczerpnęłam z tytułu angielskiego programu, który swego czasu był nadawany na TVN Style. Był to program o ludziach, którzy mieli pewne zaburzenia związane z jedzeniem, na przykład nie jedli pewnych produktów. Ja nie jestem taka - ja jem wszystko, ale jedzenie to dla mnie narkotyk.

1 komentarz:

  1. Mam cię! Witaj w świecie blogerek! Nareszcie zajmiesz sobie głowę czymś innym, nie tylko pracą. A co do jedzenia, to też się muszę pilnować. Wiesz, co działa? Już, już sięgałam po kawałek czekolady, gdy przypomniałam sobie wpis z FB, że jestem piękną kobietą. Ręka zawisła w próżni. Pamiętaj - jesteś piękna! :)

    OdpowiedzUsuń